ابزار پرده خوش آمدگویی
ابزار وبلاگ
مقام سوم جشنواره روشهای برتر تدریس تربیت بدنی به معلم سروآبادی ر - کوسالان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 


به گزارش اورامانات، ظهر دیروز سه شنبه 10 تیرماه طی مراسمی در سنندج معلمان برگزیده جشنواره روش های برتر تدریس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان معرفی شدند.


رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: با پایان یافتن مرحله استانی جشنواره روش های برتر و ارائه الگوهای نوین تدریس درس تربیت بدنی در دوره های مختلف تحصیلی، نفرات برگزیده این جشنواره مشخص شدند.


افشین خوشگوار با اعلام این خبر گفت: جشنواره روش های برتر و ارائه الگوهای نوین تدریس درس تربیت بدنی با شرکت 54 دبیر و معلم تربیت بدنی استان به مدت چهار روز در شهر سنندج برگزار شد و در نهایت با شناخت نفرات برتر هر دوره تحصیلی پایان یافت.


وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل جشنواره، از هر دوره تحصیلی فقط یک نفر در بخش آقایان و یک نفر نیز در بخش بانوان به مرحله کشوری راه می یابند و نفرات اول هر دوره به عنوان نماینده استان در مرحله کشوری که در شهریور ماه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.


رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان افزود: سالن اوراز میزبان آقایان و سالن استاد پژوهش بهاران میزبان اجراهای بانوان بود که بعد از برگزاری مرحله عملی در نهایت معلمان برتر هر بخش معرفی شدند.


وی عنوان کرد: در بخش آقایان در دوره ابتدایی ناصر سروش از سقز و مهرداد حق گو از ناحیه دو و عطاءالله صالحی از سروآباد و در قسمت متوسطه سعید محمدی از ناحیه دو و زاهد فلاحی از دیواندره و شهرام محمدی از قروه حائز رتبه های اول تا سوم شدند.


خوشگوار به نفرات برگزیده بخش بانوان اشاره کرد و افزود: در بخش بانوان نیز در دوره ابتدایی هاجر اصغری از بیجار و نادیه ساعدموچشی از موچش و بهاره رشیدبیگی از ناحیه یک و در دوره متوسطه چیمن لیمویی از سقز و آزاده نجفی از قروه و گلاله مرادی از موچش به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

 




تاریخ : پنج شنبه 93/4/12 | 2:31 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.