ابزار پرده خوش آمدگویی
ابزار وبلاگ
عجیب ترینها (عکس) - کوسالان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

بقیه عکسها رادرادامه مطالب ببینید

 

خورده شدن گلف باز توسط بزرگترین کورکودیل

 

 

 

خمیده ترین برج دنیا !!!

در انتهای سال ????، دیگر ایتالیایی‌ها نمی‌توانند به داشتن خمیده‌ترین ساختمان دنیا یعنی برج پیزا با 97/3 درجه خمیدگی، افتخار کنند، چرا که در این زمان در ابوظبی، ساخت آسمان خراشی ?? طبقه، با ?? درجه خمیدگی به پایان خواهد رسید و نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد.

برای اینکه این ساختمان در برابر نیروی جاذبه و وزش باد و امواج زلزله تاب بیاورد، ریشه‌ای ?? متری برای آن در نظر گرفته شده است.
یک هتل پنج‌ستاره و دفاتر اداری، کاربری این ساختمان خواهد بود.

 

رکورد چیدن گیلاسها

اینجا بلژیک است. و این یک هرم هفت متری با 8 تن و 750 کیلو وزن. مصالح این هرم چیزی نیست جز گیلاسهای مشروب. این بار 43000 گیلاس روی هم چیده شده است تا رکورد جهانی این رشته شکسته شود. به گزارش رویترز این عنوان برای لوک بروز ، مدیر این پروژه و در  مرکز خرید واین­گام بلژیک در کتابهای گینس ثبت شد. رکورد قبلی هم متعلق به خود لوک بود که در سال 99 با 30856 گیلاس در هتل اشتینبرگر کارهاوس شونینگن هلند به ثبت رسیده بود.

 

رکورد ترافیک پورشه ای

یه مشت ادم بیکار برای اینکه رکورد یه ترافیک پورشه ای رو بزنند قرار گذاشتن با هم رفتن یه جا تا بیشترین مقدار پورشه رو تو کتاب گینس ثبت کنند . انگار تب ثبت فایرفاکس درکتاب رکورد ها همه گیر شده .

 

رکورد بالاترین مدت حفظ یک عقرب را در دهان

این زن به نام «ملکه عقربها» شهرت دارد. او تایلندی ، 38 ساله و مقیم شهر «پاتایا» است و توانسته است در کتاب رکوردهای گینس ، رکورد بالاترین میزان حفظ یک عقرب را در دهانش با زمان دو دقیقه و 3 ثانیه به ثبت برساند.

 




 

موبلندترین خانم

اما به تازگی این یکی خانم به خاطر موهای ?/?? سانتیمتری اش به عنوان موباندترین خانم مشهور شده است که همانطور که در بالا پیداست فعلاً درست نیست

 

بلندترین ریش

ساروان سینگ با بلند کردن ریش خود به طول دو متر توانست نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

ساروان سینگ که اصالتا هندی است، با شرکت در جشن ریش داران، در برتیتیش کلمبیای کانادا توانست با داشتن ریشی به طول دو متر نام رکورد پیشین بلندترین ریش دنیا را که یک متر و 80 سانتیمتر بود، بشکند و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

 

درازترین ناخن

یک زن آمریکایی که از سال 1979 تا کنون ناخن های خود را کوتاه نکرده است توانست نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به عنوان دارنده بلند ترین ناخن های دنیا به ثبت رساند.
رکورد خانم لی ردموند 65 ساله از اهالی اوتاه از سوی مسئولان کتاب رکوردهای جهانی گینس مورد تایید قرار گرفت تا در نسخه سال 2007 این کتاب منعکس شود. طول ناخن های این خانم آمریکایی 7.5 متر است.
او قرار است ناخن های خود را پس از تایید رکوردهای گینس توسط لیزر از بین ببرد.
خانم ردموند هر روز ناخن های دستش را با استفاده از روغن زیتون چرب کرده و دور آنها را با سوهان صاف می کرده است. او می گوید داشتن این ناخن های بلند مانع از انجام کارهای خانه او نمی شده است.
در همین حال در نسخه جدید رکوردهای گینس نام یک پسربچه 16 ساله آمریکایی نیز به خاطربلند کردن موهایش به ارتفاع 53 سانتی متر به ثبت خواهد رسید
.

 

عکس یادگاری

بائو سیشون چینی بلند قدترین مرد جهان با 2 متر و 36 سانتی متر قد که 56 سال دارد با پینگپینگ جوان 19 ساله نپالی ، کوچولوترین مرد جهان با 73 سانتی متر قد در شهر بائوتا در شمال چین عکس یادگاری گرفته است. در سال 2007 نام هر دوی آنها در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

 

 




تاریخ : یکشنبه 90/2/18 | 7:12 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.