ابزار پرده خوش آمدگویی
ابزار وبلاگ
تصاویرومطالب مربوط به ســـــــروآبــــــــاد«««««««««««««««««««« - کوسالان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوسالان

تیم دفترخانه 46 سروآباد

بازیهای فردا دوشنبه 1390/04/17

بازی اول نوین  با میانه برنده میانه

بازی دوم دفترخانه  با ژریژه الف برنده دفترخانه

بازی سوم مریوان با تعاونی سلین برنده مریوان

بازی چهارم زونج با هه لو سلین برنده سلین

بازی پنجم  ژریژه ب با دگاگابرنده ژریژه

بازی ششم ماضی بن  با کوسالان برنده ماضی بن

بازیهای روز سه شنبه 1392/04/18

بازی اول هه لو با ماضی بن برنده ماضی بن

بازی دوم میانه باژریژه ب برنده ژریژه ب

بازی سوم ژریژه الف با ماضی بن برنده ژریژه الف

بازی چهارم تعاونی  سلین با ژریژه ب برنده تعاونی

بازیهای روز چهارشنبه

بازی اول ساعت22 تعاونی سلین  با ژریژه الف برنده تعاونی

بازی دوم دفترخانه 46 با مریوانساعت برنده مریوان 23

بازیهای روزپنج شنبه

تعاونی سلین و دفترخانه برنده تعاونی

بازی روزجمعه (فینال )

مریوان  با تعاونی برنده مریوان

درنهایت تیم مریوان با کسب بهترین امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت البته جای خالی آقای بهروز اکرمی دربازی فینال مقداری بحث برانگیز بود که مربی تیم  (حاجی قادر )دراین رابطه توضیحی نداد.

به هرحال ما هم به این تیم تبریک می گوییم.





تاریخ : دوشنبه 92/4/17 | 12:54 صبح | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر

امروز شنبه  ساعت 10 صبح اداره تربیت بدنی شهرستان سروآباد با حضور هیئت محترم والیبال  وسرپرست کلیه تیمهاقرعه کشی انجام شد که درابتدا آقای طاهر فرخ نژاد مسئول هیئت والیبال بابیان اینکه درورزش هدف اعلی تربیت روح واخلاق است مطالبی رادررابطه با کم وکیف و نحوه برگزاری بازیها بیان فرمودند ودرادامه آقای محمد محمدی داور درجه یک والیبال قوانین جدید والیبال رابرای عموم توضیح دادند .

در پایان قرعه کشی انجام شد وبرنامه بازیهای روز اول بدین قرار است .


بازی اول روستای زونج با روستای ماضی بن  ساعت 18برنده ماضی بن

بازی دوم کرآباد باهه لو(سلین )ساعت 19برنده هه لو

بازی سوم کوسالان با مریوان ساعت 20برنده مریوان

بازی چهارم دفترخانه 46 با نوین ساعت 21برنده دفترخانه46

بازی پنجم شهرداری اورامان با ژریژه بساعت 22برندهژریژه ب

بازی ششم دگاگا و روستای میانه ساعت 23برنده میانه

بازی هفتم کانون شهید فهمیده  با ژریژه الف ساعت 24برنده ژریژه الف

بازیهای روز یکشنبه مورخ1392/04/16

بازی اول تعاونی سلین با ماضی بن برنده تعاونی

بازی دوم هه لو سلین  بامریوان برنده  مریوان

بازی سوم دفترخانه 46 سروآباد با ژریژه ب برنده دفترخانه 46

بازی چهارم میانه با ژریژه الف برنده ژریژه الف

بازی پنجم کرآباد با  کوسالان برنده کوسالان

بازی ششم نوین با شهرداری اورامانبرنده نوین

بازی هفتم دگاگا با کانون شهید فهمیده برنده دگاگا

تیم کانون شهید فهمیده






تاریخ : شنبه 92/4/15 | 2:34 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان  هیئت والیبال شهرستان سروآباد یکدوره مسابقه والیبال بین تیمهای توابع شهرستانهای مریوان وسروآباد برگزار می نماید .

 این مسابقات درتاریخ 1392/04/15راس ساعت 10صبح قرعه کشی درمحل اداره تربیت بدنی برگزار وبازیها همانروز از ساعت 19 درمحل باشگاه ورزشی شادروان نمکی برگزار می گردد.


شرکت  برای عموم آزاد است

 

منتظر اخبار و جدول بازیها باشید

 




تاریخ : شنبه 92/4/15 | 12:20 صبح | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر

کیان

 

فروردین 92




تاریخ : شنبه 92/1/10 | 10:50 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر
اورامانات: به مناسبت استقبال از سال جدید مسابقه دوستانه ی بین تیم والیبال نونهالان شهرستان سروآباد و تیم والیبال نونهالان مریوان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار اورامانات، این مسابقه دوستانه که صبح امروز به میزبانی شهرستان سروآباد در سالن شهید نمکی این شهرستان برگزار گردید تیم نونهالان شهرستان سروآباد در سه ست متوالی و قاطع با امتیازات 25 بر 20و 25 بر 15 و 25بر 14 توانست حریف خود را شکست دهد.

گفتنی است تیم والیبال نونهالان شهرستان سروآباد با مربیگری محمد طاهر فرخ نژاد مربی برجسته شهرستان سروآباد و دارنده مربیگری درجه یک ملی والیبال کشوری، در سال گذشته عنوان نایب قهرمانی مسابقات استانی را کسب نماید.

محمد طاهر فرخ نژاد مربی تیم والیبال نونهالان شهرستان سروآباد در پایان این دیدار دوستانه در گفتگو با خبرنگار اورامانات اظهار کرد: مدت شش سال است که مربیگری این تیم را برعهده دارد و اظهار امیدواری کرد که بتواند با حمایت مسئولین، اولیاء و دوستداران این رشته زیبا و جذاب در بهار و تابستان سال 92 شهرستان سروآباد میزبان مسابقات استانی و کشوری والیبال مقطع ابتدایی باشد.

 

 




تاریخ : دوشنبه 91/12/28 | 1:36 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر
نسخه مناسب چاپارسال به دوستان


اورامانات : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سروآباد گفت، پلیس این شهرستان موفق به کشف 40 قطعه تراول ایران چک تقلبی به مبلغ 20 میلیون ریال شدند.

به گزارش خبرنگار اورامانات، سرهنگ پرویزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سروآباد ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در پی گزارش کلانتری شهرستان سروآباد در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تمرد نسبت به مامورین ایستگاه بازرسی در حین کنترل خودروهای عبوری که به یک دستگاه پیکان سواری به شماره انتظامی 492 ل 17 ایران 61 به سر نشینی سه نفر، عوامل گشتی این یگان جهت همکاری با عوامل ایستگاه به محل عزیمت و پس از تعقیب و گریز فراوان متهمان متواری در جاده روستای دورود این شهرستان دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

پرویزی افزود: متاسفانه متهم ردیف سوم این خودرو به اسم ش . ک که اهل روستای ژنین این شهرستان بود  متواری گردید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سروآباد تصریح کرد: در بازرسی بدنی از دو متهم دیگر تعداد 40 قطعه ایران چک 500 هزار ریالی کشف و ضبط گردید و در این خصوص پروند مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تشکیل گردید.




تاریخ : دوشنبه 91/12/28 | 1:35 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر

 

از قدیم گفته اند :

هر که بامش بیش   برفش بیشتر

هر که طاووس خواهد   جور هندوستان کشد

در هر شهرستانی میزان اعتبار و بودجه ای که استان به آن شهرستان اختصاص میدهد بستگی به میزان جمعیت آن شهرستان دارد و امکانات و وسایل بسته به جمعیت آن شهرستان وارد آن شهرستان میگردد.

در شهرستان سروآباد نزدیک به 150 نفر از کارمندان و نیروهای شرکتی ، خدماتی و غیره در حال تردد به شهرستانهای همجوار یعنی مریوان و سنندج هستند و در خود سروآباد ساکن نیستند.

اگر بشینید و حساب کنید این تعداد افراد هر کدام حداقل همسر و یک بچه دارند که میشود 450 نفر که این تعداد برای شهرستان سروآباد حائز اهمیت بوده و در میزان جذب اعتبار و امکانات تأثیر بسزایی دارد.

ما هر روز که از خواب بیدار میشویم میگوییم صرفه جویی کار خوبی است ، اسراف نکنید و بیت المال را هدر ندهید ولی این فقط در حد شعار بوده و هیچ کسی آنرا رعایت نمیکند، منظورم این بود که این افراد با خودروی اداری در حال تردد به شهرستانهای دیگر هستند و هر خودرویی اگه حساب کنید روزی 30 هزار تومان برای دولت هزینه در بر میگیرد.

این هزینه شآمل بنزین یا گاز، بیمه ، لاستیک و استهلاک خودرو میباشد.

این افراد در اظهار نظری که شده اعلام کردند که امکاناتی نداشته و خانواده آنها به این وضع راضی نمی باشند ولی مگر آنها چه برتری نسبت به بقیه داشته و دارند ؟ مگر آنها و خانواده آنها از فرماندار محترم و خانواده ایشان برترند؟ که علاوه بر اینکه در شهرستان ساکن نیستند از بیت المال هر روز اسفاده شخصی مینمایند....

 

برگرفته از خبرنگاران سروآباد




تاریخ : سه شنبه 91/12/15 | 8:22 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر

نسخه مناسب چاپارسال به دوستان





مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کردستان، از اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداریهای استان کردستان خبر داد.

به گزارش اورامانات، سیروان بهرامی مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کردستان، اظهار داشت: کلیه شرکت کنندگان آزمون استخدامی شهرداریهای به آدرس http://ostan-kd.ir/ مراجعه و با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه نتایج آزمون را دریافت کنند.




تاریخ : سه شنبه 91/12/8 | 8:48 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر

نسخه مناسب چاپارسال به دوستان



مدال برنز بیکاری کشور بر سینه کردستان

بر اساس گزارش بررسی نیروی کار مرکز آمار ایران در پاییز 91،‌ استان کردستان با نرخ بیکاری 15.6 درصد رتبه سوم بیکاری در میان استان‌های کشور را به خود اختصاص داد.

 

اوایل هفته جاری مرکز آمار ایران با انتشار گزارش بررسی نیروی کار در پاییز 91 نشان داد که استان کردستان با ثبت نرخ 15.6 درصد پس از استان‌های لرستان و کرمانشاه بالاترین نرخ بیکاری را میان استان‌‌های کشور دارد.

از نظر مرکز آمار تمام افراد 10 ساله و بیشتر که در طول هفته مرجع، طبق تعریف کار، حداقل یک ساعت بر اساس استاندارد سازمان بین‌المللی کار (ILO) کار کرده و یا بنا به دلایلی به‌طور موقت کارشان را ترک کرده باشند، شاغل محسوب می‌شوند.

همچنین افرادی که بدون دریافت مزد برای یکی از اعضای خانوار خود کار می‌کنند، کارآموزانی که در دوره کارآموزی فعالیتی در ارتباط با فعالیت مؤسسه محل کارآموزی انجام می‌‌دهند، محصلانی که در هفته مرجع مطابق تعریف، کار کرده‌اند و تمام افرادی که در نیروهای مسلح به صورت کادر دائم یا موقت خدمت می‌کنند (نیروهای مسلح شامل پرسنل کادر، درجه‌داران و سربازان وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی) از نظر مرکز آمار شاغل محسوب می‌شوند.

مرکز آمار با لحاظ این تعاریف و محاسبه از طریق نسبت جمعیت بیکار به جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، ضرب در 100، درصد بیکاری را اعلام می‌کند.

با لحاظ این تعاریف بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری کل ‌کشور نشان می‌دهد که این شاخص، نسبت به فصل مشابه در سال قبل (پاییز 90) 6/0 درصد کاهش و نسبت به فصل گذشته (تابستان 91) نیز 1.2 درصد کاهش داشته است ولی متأسفانه در کردستان روند تغییرات بیکاری نسبت به فصل مشابه سال گذشته (پاییز 90) نه ‌تنها کاهش نیافته است بلکه 0.1 درصد نیز رشد پیدا کرده و نسب به فصل گذشته (تابستان 91) نیز 5.2 درصد رشد پیدا کرده است.

این آمار تأمل برانگیز در حالی در استان کردستان رقم خورده است که معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان در جلسه کارگروه اشتغال استان در خردادماه جاری از ایجاد 50 هزار و 280 فرصت شغلی تا پایان سال‌ خبر داده بود و وی در جلسه آذرماه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان نیز اعلام کرد: «از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 32 هزار فرصت شغلی در سامانه ثبت، که این رقم بالغ بر 68 درصد از سهم اشتغال پیش‌بینی شده استان بوده است».

اما مدیران دولتی به ارائه این آمار به مردم تا این حد هم بسنده نکرده و مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هم‌اکنون مشاور امور اشتغال و سرمایه‌گذاری استاندار است، 12 آذرماه در یک نشست تخصصی که با حضور مشاور وزیر تعاون در سنندج برگزار شد گفت: «نرخ بیکاری در کردستان 10.4 درصد است» در حالی که این رقم مربوط به تابستان است و نباید در در ماه آخر پاییز به‌ آن استناد می‌شد.

اما سخن به اینجا ختم نشد و مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز 17 بهمن‌ماه با اعلام راه‌اندازی 131 تعاونی در سطح استان از تحقق 100 درصدی اشتغال در کردستان خبر داد!!

حال معلوم نیست اشتغالی که تا پایان هفته اول آذرماه 68 درصد تحقق پیدا کرده بود با کدام معجزه در عرض 2 ماه 100 درصد محقق شد.

کلام آخر اینکه، نگاهی گذرا به اطلاعات منتشره از سوی مرکز آمار ایران و مقایسه آن با اظهارات مدیران استان که اسناد آن موجود است به روشنی ثابت می‌کند که آمار یکی از طرفین نادرست است و توضیحات شفاف در این خصوص کمترین انتظار افکار عمومی از مدیران ارشد استان برای روشن شدن واقعیت امر است.




تاریخ : سه شنبه 91/12/8 | 8:44 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر

 

اینجا سروآباداست. اینجا شهر من است، شهر ساختمانهای آجری ، شهر کوچه های تو در تو، شهر دیوارهای بلند کاهگلی هر چه هست یک تاریخ.یک تمدن ، یک فرهنگ اصیل ملی ومحلی است و در طول تاریخ یکی از کانون های پر جاذبه استان. که توجه صاحبنظران و اندیشمندان و جامعه شناسان و فرهیختگان جامعه بین المللی را به خود جذب نموده به طوریکه براساس همین ویژگیهای برتر بافت تاریخی، شهر ستان سروآباد(روستای اورامان )به عنوان یکی از شهرهای تاریخی، فرهنگی کشور مورد تاکید می باشد..
حفظ هویت تاریخی و فرهنگی آن نیازمند توجه خاص است.

آقای شهردار درمدت 5 سال گذشته حدود70 خانوار از روستاهای اورامانات وژاورود به مریوان نقل مکان کرده اند  آیا تابه حال فکرکرده اید چرا به شهر شهرستان خود نیامده اند ؟



برای طراحی شهری اعم از مبلمان شهری ، تابلوهای بیلبورد ، نور پردازی ها، فضای سبز، زیبا سازی و حفاظت از بافت تاریخی شهر ازچه مهندسانی کمک می گیرید که اصلا به فکر این شهر نیستند؟ آیا چشمه زیبای قل را ندیده اید؟!! یا نه،
آقای شهردار ، سروآباد موزه ای است غنی ازنمادهای ارزشمند ساخته شده  دردل طبیعت توسط آفریدگار متعال که آن را به عروس استان کردستان تبدیل  نموده است.
گاهی فقط با یک کادر گچی دور تا دور یک پنجره قدیمی، میتوانیم زیبایی را قاب بگیریم البته مدرن هم بسازیم ولی در جای خودش.

پارک ورودی شهررادیده اید ؟ چندین سال است دردست احداث می باشد. راستی آنجا چه خبر است ؟ چرا عملیات ساخت این پارک کوهستانی اینقدرطول می کشد؟ شاید به خاطر تصمیمهای اشتباهی بوده  که دیگران درگذشته  گرفته اند .ولی شما را به خدا  آقای شهردار کمی دست بجنبانید بد جوری شهر را به قصدعمران بهم زده اند !!!

شما که بومی و از تبارخودمان هستید انتظار میرود که برای جذب جمعیت شهر تسهیلات خوبی رابرای خانه سازی(هزینه جواز ) ودیگر وسایل آسایش مردم فراهم سازید. با درایت و پشتکاری که از شما سراغ داریم انتظارچنین کاری عبث به نظر نمی رسد..
 


آقای شهردار انتقادکردم چون:

شمارا فردی لایق وتوانا می بینم وبا آمدن شما انگار شهر دارد رنگ وبوی خوبی میگیرد وغیرازاین هم انتظارنمی رود .
دلم به حال شهرم می سوزد که بزرگترین شاعرش بیسارانی گوشه شهر آرمیده  وهرروز چندین بار ماشینهاآشغالهای شهررادرکنارآن می ریزند!!!!!.
دلم به حال کوه زیبای کوسالان می سوزد که هرروز وهرفصل جاذبه های شیرینش را عینا به ما نشان میدهد اما ما آنها را درک نمی کنیم. .
 
دلم به حال درخت های شهرم می سوزد که باید داربست بیلبورد های تبلیغاتی را نگه دارند..
دلم به حال مردم شهرم می سوزد که همیشه می گویند وکسی گوش نمی دهد..
دلم به حال شهرم می سوزد که هنوز ساختمان دانشگاه ندارد ..


دلم به حال پارک طبیعی شهر می سوزدکه چندین سال است میرود زیباترگردد وپذیرای مهمانان گردد

اما برای همیشه به علت بی برنامگی قادر به ارائه ونمایاندن چهره اولیش نمی باشد .
دلم به حال شما می سوزد که می خواهید کاری بکنید ولی نمی شود.

راستی چرا  نمی شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آقای شهردار : عدم پیشرفت وتوسعه شهر رامردم ازدیدشما می نگرند  نه از دید شورا ... اگرشورا گره مشکل پیشرفت می باشد  چرا اطلاع رسانی نمی شود  مگر اعضای محترم شورا منتخب مردم نیستند  وفراموش کرده اند چه شعارهایی برای اخذرای  به مردم می دادند . یا مشکل از جای دیگری می باشد.

آقای شهردار: لطفا هرچه سریعتر چهره شهر رادرست کنید . آخه بد جوری بهمش زدید . مگرنمی دانید که من از این خاک شهرم که با آن بزرگ شده ام هزاران خاطره دارم .

باتشکر از آقای ص.ت برای ارسال این مطلب در پایین صفحه

 




تاریخ : یکشنبه 91/10/3 | 7:59 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.