ابزار پرده خوش آمدگویی
ابزار وبلاگ
حافظ رنجبر خطاط وهنرمند توانای دزآور(زاوهر)نفربرگزیده کشورشد - کوسالان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حافظ رنجبر خطاط وهنرمند توانای دزآور(زاوهر)نفربرگزیده کشورشد

cloop

حافظ رنجبر خطاط وهنرمند توانای دزآور(زاوه‌ر)هورامان نفربرگزیده کشورشد

حافظ رنجبر درسومین دوسالانه خوشنویسی ایران خوش درخشید.در سومین دوره دوسالانه خوشنویسی کشور که به میزبانی قزوین برگزار گردید بعنوان نفر برگزیده رشته شکسته نستعلیق انتخاب شد.حافظ رنجبر در آئین اختتامیه سومین دوره دوسالانه کشور که پنج شنبه 13 شهریور در صحن مسجد النبی قزوین برگزار شد جایزه و لوح تقدیر www.bici./www.calligraphers.irخود را ازدکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نمود.

حافظ رنجبر از خوشنویسان استان کردستان در بخش شکسته نستعلیق حائز رتبه برتر این سومین دوسالانه خوشنویسی سراسر کشور در استان قزوین گردید.

این دوره دوسالانه خوشنویسی با هدف گرامی داشت مقام هنری احمد سهروردی (یاقوت ثانی) برای رشد و اعتلای این هنر ایرانی اسلامی در قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار شده است.

در این دوره از 30 استان کشور 851 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که این تعداد آثار از جانب 422 هنرمند خلق شده است. از این تعداد اثر خوشنویسی 548 اثر نستعلیق، 184 اثر شکسته نستعلیق، 61 اثر ثلث و 58 اثر نسخ به دبیرخانه فرستاده شده که به گفته اساتید در نوع خود بسیار کم نظیر است. با صلاحدید داوران 459 اثر به نمایشگاه سومین دوسالانه خوشنویسی ایران راه یافت که از این تعداد 168 اثر نستعلیق، 94 اثر شکسته و 58 اثر نسخ و ثلث وده است.




تاریخ : دوشنبه 93/8/5 | 11:17 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.