ابزار پرده خوش آمدگویی
ابزار وبلاگ
استفاده شخصی و غیر قانونی برخی از مسئولین سروآباد از اموال بیت ا - کوسالان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش خبرنگار اورامانات ،عینی ترین سوء استفاده از اموال دولتی و بیت المال سوء استفاده شخصی از خودروهای دولتی است.  استفاده شخصی از خودروهای دولتی نمونه ای از بی احترامی به مقررات و قانون است. علی رغم نصّ صریح قانون و تأکید مسئولان مبنی بر عدم استفاده شخصی دستگاههای اجرایی از خودروها و امکانات دولتی، متأسفانه شاهد این گونه بی نظمی ها در کل کشور، استان کردستان و سطح شهرستان سروآباد هستیم.

در شهرستان سروآباد نزدیک به 200 نفر از مدیران،کارمندان، نیروهای شرکتی و خدماتی در حال تردد به شهرستانهای همجوار مانند مریوان و سنندج هستند و در شهرستان سروآباد ساکن نیستند.

راننده یکی از خودروهای دولتی که از خودروی اداره در جهت امور شخصی مسئولان استفاده می‌کند به اورامانات گفت: می دانم که استفاده از اموال  بیت المال به خصوص خودروهای دولتی در امور شخصی حرام و کاملاً نادرست است، اما باید بگویم که من مامورم و معذور و تابع دستور مدیران اداره هستم.

برای تایید این خبر کافی است ساعت 13 الی 14 هر روز در خروجی سروآباد به سمت مریوان بنشینید و نظاره گر باشید که چگونه خودروهای دولتی مملو از مسئولان ادارات به طرف مریوان در حرکت هستند.

در اظهار نظری که از این افراد شد اعلام کردند، که شهرستان سروآباد  امکاناتی نداشته و خانواده آنها به این وضع راضی نمی باشد و مایل نیستند که در سروآباد ساکن باشند. ولی آیا این دلیلی می شود بر آنکه دیرتر در محل دفتر کار حضور یافته و زودتر از پایان وقت اداری اداره مربوطه را تعطیل کنند؟ مگر شهروندان چه گناهی مرتکب شده اند که اگر بنا به دلایلی از ساعت 13/30 به بعد به اداره ای مراجعه کنند، با جمله " تعطیل است، جناب مدیر تشریف ندارند، آخر وقت اداری است فردا بیا"  و هزاران جمله دیگر که نیروهای خدماتی و سایر کارمندان بهتر می دانند، مواجه شوند؟ آیا ساعت کاری طبق قانون 14/30 دقیقه نیست؟ پس این مسئولان کجا هستند؟ آیا حقوقی که دریافت می کنند واقعاً حلال است؟

 

 




تاریخ : یکشنبه 93/4/1 | 12:31 صبح | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.