ابزار پرده خوش آمدگویی
ابزار وبلاگ
یک بام و دو هوا - کوسالان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

از قدیم گفته اند :

هر که بامش بیش   برفش بیشتر

هر که طاووس خواهد   جور هندوستان کشد

در هر شهرستانی میزان اعتبار و بودجه ای که استان به آن شهرستان اختصاص میدهد بستگی به میزان جمعیت آن شهرستان دارد و امکانات و وسایل بسته به جمعیت آن شهرستان وارد آن شهرستان میگردد.

در شهرستان سروآباد نزدیک به 150 نفر از کارمندان و نیروهای شرکتی ، خدماتی و غیره در حال تردد به شهرستانهای همجوار یعنی مریوان و سنندج هستند و در خود سروآباد ساکن نیستند.

اگر بشینید و حساب کنید این تعداد افراد هر کدام حداقل همسر و یک بچه دارند که میشود 450 نفر که این تعداد برای شهرستان سروآباد حائز اهمیت بوده و در میزان جذب اعتبار و امکانات تأثیر بسزایی دارد.

ما هر روز که از خواب بیدار میشویم میگوییم صرفه جویی کار خوبی است ، اسراف نکنید و بیت المال را هدر ندهید ولی این فقط در حد شعار بوده و هیچ کسی آنرا رعایت نمیکند، منظورم این بود که این افراد با خودروی اداری در حال تردد به شهرستانهای دیگر هستند و هر خودرویی اگه حساب کنید روزی 30 هزار تومان برای دولت هزینه در بر میگیرد.

این هزینه شآمل بنزین یا گاز، بیمه ، لاستیک و استهلاک خودرو میباشد.

این افراد در اظهار نظری که شده اعلام کردند که امکاناتی نداشته و خانواده آنها به این وضع راضی نمی باشند ولی مگر آنها چه برتری نسبت به بقیه داشته و دارند ؟ مگر آنها و خانواده آنها از فرماندار محترم و خانواده ایشان برترند؟ که علاوه بر اینکه در شهرستان ساکن نیستند از بیت المال هر روز اسفاده شخصی مینمایند....

 

برگرفته از خبرنگاران سروآباد




تاریخ : سه شنبه 91/12/15 | 8:22 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.