ابزار پرده خوش آمدگویی
ابزار وبلاگ
اینجا سروآباداست. - کوسالان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

اینجا سروآباداست. اینجا شهر من است، شهر ساختمانهای آجری ، شهر کوچه های تو در تو، شهر دیوارهای بلند کاهگلی هر چه هست یک تاریخ.یک تمدن ، یک فرهنگ اصیل ملی ومحلی است و در طول تاریخ یکی از کانون های پر جاذبه استان. که توجه صاحبنظران و اندیشمندان و جامعه شناسان و فرهیختگان جامعه بین المللی را به خود جذب نموده به طوریکه براساس همین ویژگیهای برتر بافت تاریخی، شهر ستان سروآباد(روستای اورامان )به عنوان یکی از شهرهای تاریخی، فرهنگی کشور مورد تاکید می باشد..
حفظ هویت تاریخی و فرهنگی آن نیازمند توجه خاص است.

آقای شهردار درمدت 5 سال گذشته حدود70 خانوار از روستاهای اورامانات وژاورود به مریوان نقل مکان کرده اند  آیا تابه حال فکرکرده اید چرا به شهر شهرستان خود نیامده اند ؟



برای طراحی شهری اعم از مبلمان شهری ، تابلوهای بیلبورد ، نور پردازی ها، فضای سبز، زیبا سازی و حفاظت از بافت تاریخی شهر ازچه مهندسانی کمک می گیرید که اصلا به فکر این شهر نیستند؟ آیا چشمه زیبای قل را ندیده اید؟!! یا نه،
آقای شهردار ، سروآباد موزه ای است غنی ازنمادهای ارزشمند ساخته شده  دردل طبیعت توسط آفریدگار متعال که آن را به عروس استان کردستان تبدیل  نموده است.
گاهی فقط با یک کادر گچی دور تا دور یک پنجره قدیمی، میتوانیم زیبایی را قاب بگیریم البته مدرن هم بسازیم ولی در جای خودش.

پارک ورودی شهررادیده اید ؟ چندین سال است دردست احداث می باشد. راستی آنجا چه خبر است ؟ چرا عملیات ساخت این پارک کوهستانی اینقدرطول می کشد؟ شاید به خاطر تصمیمهای اشتباهی بوده  که دیگران درگذشته  گرفته اند .ولی شما را به خدا  آقای شهردار کمی دست بجنبانید بد جوری شهر را به قصدعمران بهم زده اند !!!

شما که بومی و از تبارخودمان هستید انتظار میرود که برای جذب جمعیت شهر تسهیلات خوبی رابرای خانه سازی(هزینه جواز ) ودیگر وسایل آسایش مردم فراهم سازید. با درایت و پشتکاری که از شما سراغ داریم انتظارچنین کاری عبث به نظر نمی رسد..
 


آقای شهردار انتقادکردم چون:

شمارا فردی لایق وتوانا می بینم وبا آمدن شما انگار شهر دارد رنگ وبوی خوبی میگیرد وغیرازاین هم انتظارنمی رود .
دلم به حال شهرم می سوزد که بزرگترین شاعرش بیسارانی گوشه شهر آرمیده  وهرروز چندین بار ماشینهاآشغالهای شهررادرکنارآن می ریزند!!!!!.
دلم به حال کوه زیبای کوسالان می سوزد که هرروز وهرفصل جاذبه های شیرینش را عینا به ما نشان میدهد اما ما آنها را درک نمی کنیم. .
 
دلم به حال درخت های شهرم می سوزد که باید داربست بیلبورد های تبلیغاتی را نگه دارند..
دلم به حال مردم شهرم می سوزد که همیشه می گویند وکسی گوش نمی دهد..
دلم به حال شهرم می سوزد که هنوز ساختمان دانشگاه ندارد ..


دلم به حال پارک طبیعی شهر می سوزدکه چندین سال است میرود زیباترگردد وپذیرای مهمانان گردد

اما برای همیشه به علت بی برنامگی قادر به ارائه ونمایاندن چهره اولیش نمی باشد .
دلم به حال شما می سوزد که می خواهید کاری بکنید ولی نمی شود.

راستی چرا  نمی شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آقای شهردار : عدم پیشرفت وتوسعه شهر رامردم ازدیدشما می نگرند  نه از دید شورا ... اگرشورا گره مشکل پیشرفت می باشد  چرا اطلاع رسانی نمی شود  مگر اعضای محترم شورا منتخب مردم نیستند  وفراموش کرده اند چه شعارهایی برای اخذرای  به مردم می دادند . یا مشکل از جای دیگری می باشد.

آقای شهردار: لطفا هرچه سریعتر چهره شهر رادرست کنید . آخه بد جوری بهمش زدید . مگرنمی دانید که من از این خاک شهرم که با آن بزرگ شده ام هزاران خاطره دارم .

باتشکر از آقای ص.ت برای ارسال این مطلب در پایین صفحه

 




تاریخ : یکشنبه 91/10/3 | 7:59 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.