ابزار پرده خوش آمدگویی
ابزار وبلاگ
شکر گزار باشید ... - کوسالان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

· اگر امروز صبح با صحت و سلامت از خواب بیدار شده اید و احساس هیچ کسالتی نمی کنید باید شکرگزار باشید زیرا که جزو میلیون ها نفری که در این هفته به خاک سپرده شده اند نیستید .

· اگر جزو اشخاصی هستید که هرگزجنگ و تنهایی زندان را تجربه نکرده اید و یا طعم گرسنگی ناشی از فقر را نچشیده اید باید شکرگزار باشید زیرا که ، از 500 میلیون نفر در جهان پیشترید .

· اگر بدون هیچ گونه آزار و اذیت ، ترس از دستگیری ، شکنجه و یا مرگ توانسته اید به راحتی در مراسم مذهبی خود شرکتکنید ، باید شکرگزار باشید زیرا میلیونها نفر در جهان از داشتن چنین آسایشی محرومند .

· اگر غذایی در یخچال ، لباسی در بر ، سقفی بالای سر و مکانی برای خوابیدن دارید باید شکرگزار باشید زیرا از 75% مردم دنیا متمولترید .

· اگر حساب پس اندازی در بانک ، پولی در کیف و توانایی بخشیدن یک بشقاب غذا به فقیر را دارید باید شکرگزار باشید زیرا که شما در میان 8 % مردم ثروتمند جهان جای دارید .

· اگر والدینتان در قید حیات به سر می برند و هر دو با هم زندگی می کنند باید شکرگزار باشید زیرا که شما از جمله افرادی هستید که والدین آنها در این دنیا به سر می برند .

· اگر می توانید سر خود را بالا بگیرید ، لبخندی بر لب داشته باشید و کاملاً احساس رضایت کنید باید شکرگزار باشید زیرابسیاری از مردم این گونه نیستند .

· اگر توانایی گرفتن دست دیگران را داشته ، آغوشتان به روی آنها گشوده و شانه هایتان محل تسکین است باید شکرگزار باشید زیرا با این وجود ، تندرستی و قوت قلب را به دیگران هدیه می کنید .

· اگر جزو افرادی هستید که این مطالب را شنیدید و یا خواندید باید دو برابر شکرگزار باشید چرا که جزو میلیون ها نفری که هرگز مطالب فوق به گوششان نخواهد رسید نیستید .

·حالا می توانید محاسبه کنید که هر روز صبح باید چند بار خداوند را به خاطر اعطای نعماتش شاکر باشید.

· روز خوبی داشته باشید و شکرگزار باشید .




تاریخ : دوشنبه 91/8/15 | 9:30 عصر | نویسنده : فهمی خدامرادی | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.